Rokovi probijeni, budžeti smanjeni: Lokalni konkursi za medije u Srbiji kasne
Više od trećine lokalnih samouprava u Srbiji ovogodišnje konkurse za sufinansiranje projekata proizvodnje medijskih sadržaja raspisalo je nakon završetka zakonskog roka, odnosno posle 1. marta, saopštilo je Udruženje novinara Srbije.
Kako se navodi u UNS, prema evidenciji tog udruženja od 149 lokalnih samouprava koje su raspisale medijske konkurse ove godine, 51 je to uradilo nakon isteka zakonskog roka.
–Na dva postavljenja pitanja UNS-a šta je uradilo tim povodom, Ministarstvo informisanja i telekomunikacija ćuti. – navodi se u saopštenju i podseća da Zakon o javnom informisanju i medijima predviđa obavezu lokalnih samouprava da raspišu konkurse za sufinansiranje medijskih projekata do 1. marta tekuće godine.
Prema ranijim informacijama UNS, za medije su lokalne samouprave ove godine izdvojile skoro 600 miliona dinara manje nego prethodne.
–Ovo je, od 2015. godine kada je uvedeno projektno sufinansiranje, najdrastičnije smanjenje iznosa namenjenog medijskim projektima u odnosu na godinu koja je prethodila. – dodalo je to medijsko udruženje.
Inđija: Medijima skoro deset puta manje novca nego prošle godine