Sistem 48: Novi neslavni rekord, od početka godine svega 33 zahteva građana
U proteklih sedam meseci 2023. godine građani opštine Inđija su se 33 puta obratili predstavnicima lokalne samouprave putem Sistema 48, pokazuje analiza IN Medije. Na samom početku implementacije pomenutog informacionog sistema, mesečni prosek zahteva građana je iznosio 400. dok u ovoj godini on iznosi svega 4,71 zahtev u mesecu. I dalje se najveći broj zahteva […]
U proteklih sedam meseci 2023. godine građani opštine Inđija su se 33 puta obratili predstavnicima lokalne samouprave putem Sistema 48, pokazuje analiza IN Medije. Na samom početku implementacije pomenutog informacionog sistema, mesečni prosek zahteva građana je iznosio 400. dok u ovoj godini on iznosi svega 4,71 zahtev u mesecu.
I dalje se najveći broj zahteva odnosi na zamenu javne rasvete te su zahtevi prosleđeni JP Inđija put.
Ove godine je zabeleženo da se građani u januaru i aprilu nisu ni jednom obratili Sistemu 48.
Početak realizacije projekta “Sistem 48” je davna 2004. godina kada je Agencija Sjedinjenih Američkih država za međunarodni razvoj (USAID) preko Programa za reformu lokalne samouprave u Srbiji (SLGRP) započela pilot projekat Citi Stat u Inđiji i Paraćinu. Kada je implemetiran, stanovnici opštine Inđija su odmah prihvatili ulogu koja im je dodeljena u rukovođenju lokalnom samoupravom.
Objedinjujući rad svih javnih preduzeća u opštini,Sistem 48 omogućio je rešavanje problema i zahteva građana, koji pomoću njega lakše i brže rešavaju problem iz domena komunalnih preduzeća.
Kao što smo naveli, prema ranijim izveštajima opštine Inđija , u proseku je na 6 meseci bilo obrađeno preko 2500 zahteva građana (preko 400 zahteva mesečno). Skoro dve decenije nakon uvođenja Sistem 48 gotovo i da nema više funkciju, po svemu sudeći ni svrhu jer analiza pokazuje da se građani obrate manje od pet puta mesečno ovom nekad jedinstvenom informacionom sistemu.
M.B (IN Medija)
PROČITAJTE JOŠ: