• Šta se na Fejsbuk-profilima menja od 1. decembra

    „Fejsbuk“ je obavestio korisnike da će od sledećeg meseca ukloniti četiri polja sa informacijama sa profila. Ta polja obuhvataju verske stavove, političke stavove, adrese i polje „zainteresovani za“, koje ukazuje na seksualnu orijentaciju korisnika. Promena će stupiti na snagu 1. decembra. Portparol kompanije rekao je da je razlog promene da se društvena mreža učini lakšom […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Šta se na Fejsbuk-profilima menja od 1. decembra

    „Fejsbuk“ je obavestio korisnike da će od sledećeg meseca ukloniti četiri polja sa informacijama sa profila. Ta polja obuhvataju verske stavove, političke stavove, adrese i polje „zainteresovani za“, koje ukazuje na seksualnu orijentaciju korisnika.

    Promena će stupiti na snagu 1. decembra. Portparol kompanije rekao je da je razlog promene da se društvena mreža učini lakšom za korišćenje.

    Kao deo naših napora da učinimo Fejsbuk lakšim za navigaciju i korišćenje, uklanjamo nekoliko polja profila: zainteresovani za, religijski stavovi, politički stavovi i adresa. Šaljemo obaveštenja ljudima koji su popunili ova polja, obaveštavajući ih da će biti uklonjena. – navedeno je u saopštenju kompanije.

    Obaveštenje ukazuje da će ostale informacije korisnika ostati na njihovim profilima zajedno sa ostatkom njihovih kontakt i osnovnih informacija.

    Odluka „Fejsbuka“ da se reši ovih specifičnih polja profila deo je napora da unapredi svoju platformu, koja se trenutno sastoji od nekoliko funkcija koje su donekle zastarele.

    Vredi napomenuti da su polja informacija koja je „Fejsbuk“ odlučio da ukloni – ona koja druge velike društvene mreže ne nude.

    Platforme kao što su Instagram i Tik-tok imaju obrazac jednostavnih biografija koje omogućavaju korisnicima da podele podatke o sebi ne ulazeći u konkretne detalje, kao što su politički ili verski stavovi“, piše portal techcrunch.com.

    Ranije su ljudi možda bili zainteresovani da svoje profile popune dodatnim informacijama, ali pošto su pravila kršenja privatnosti sve jasnija i definisanija – korisnici možda više neće želeti da dele dodatne detalje o sebi na mreži.

    „Meta“ je inače prošle nedelje otpustila 11.000 radnika, što je oko 13 odsto njene radne snage.

    Izvor: RTS

    IN Medija

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije TEHNOLOGIJA