• Stiže jeftiniji Netflix paket

    Akcije Netflixa su u sredu pale čak 35 odsto nakon što je objavljeno da je striming servis izgubio veliki broj korisnika i da se očekuje dalji pad narednih meseci. Taj trend je nastavjen i danas, jer zabeležen novi pad od 3,5 procenta. Netflix je već najavio mesečni plan podržan reklamama, a insajderi su za britanske […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Stiže jeftiniji Netflix paket

    Akcije Netflixa su u sredu pale čak 35 odsto nakon što je objavljeno da je striming servis izgubio veliki broj korisnika i da se očekuje dalji pad narednih meseci. Taj trend je nastavjen i danas, jer zabeležen novi pad od 3,5 procenta.

    Netflix je već najavio mesečni plan podržan reklamama, a insajderi su za britanske medije otkrili cenu povoljnijeg paketa i kako će implementacija izgledati u praksi.

    Izvršni direktor striming servisa Red Hejstings otkrio je ranije ove nedelje da je platforma zvanično otvorena za reklame koje će omogućiti jeftiniju pretplatu.

    Pogledajte još:
    Netflix predstavio opciju koju su korisnici dugo tražili (13.04.2022.)
    Netflix ponovo podiže cene pretplate, prvo u Americi (16.02.2022.)
    Najbolji sajtovi za besplatno gledanje filmova i serija – legalno (27.03.2022.)

    Ovo se dogodilo nakon što je Netflix prvi put u istoriji počeo da gubi korisnike.

    Kako su otkrili insajderi, novi jeftiniji plan će u Ujedinjenom Kraljevstvu koštati svega 5,49 britanskih funti mesečno, upola jeftinije od trenutnog standardnog plana koji košta 9,99 funti ili 15,49 dolara u Sjedinjenim Američkim Državama.

    Cena može blago varirati od tržišta do tržišta, ali je sasvim izvesno da će svaki deo sveta dobiti jeftiniju varijantu usluge podržanu reklamama, kao i da će biti upola jeftinija od standardnog paketa. Cena novog paketa u Srbiji će najverovatnije biti 5,49 evra.

    Foto: pixabay

    Analitičar Majkl Pačter je potvrdio ovu informaciju i otkrio kako bi implementacija ovih promena mogla da izgleda u praksi.

    – Netflix će najverovatnije uvesti četiri pauze za reklame od po dva minuta. Jednu pre reprodukcije i još tri na dvanaestom, dvadeset četvrtom i trideset šestom minutu – objašnjava on.

    Insajderka Tami Parker iz GlobalData misli da će Netflix slediti primer HBO Max-a.

    – HBO Max nudi mesečni popust od 5 dolara za verziju sa oglasima. Sasvim je izvesno da će i Netflix slediti isti model – istakla je Parker.

    U razgovoru sa investitorima prošle nedelje, Netflix je priznao da je počeo da gubi korisnike prvi put u poslednjih 10 godina.

    Obraćajući se investitorima generalni direktor Netflixa je priznao da je na stolu jeftiniji plan podržan reklamama i dodao da je ovo odlična opcija za korisnike „koji žele nižu cenu i tolerantni su na oglašavanje“.

    Nedavno je objavljeno i istraživanje koje pokazuje da Netflix ne beleži rast na tržištima nižih primanja, stoga je ovaj potez, prema mišljenju analitičara, potpuno očekivan.

    Stefan Simonović / nova.rs

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/netflix-planira-da-ogranici-deljenje-naloga/

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije VESTI

    Preminuo modni kreator Roberto Kavali

    Od sredine devedesetih godina on je bio jedno od najvećih imena u modi, sa prodavnicama širom sveta i poznatim obožavaocima poput Lennya Kravitza i Cindy […]