Uvid u birački spisak do 13. marta
Građanima Inđije biće dostupan uvid u deo Jedinstvenog biračkog spiska za opštinu Inđija. Inđinčani mogu izvršiti uvid u deo Jedinstvenog biračkog spiska za Opštinu Inđija i tražiti upis, brisanje, izmenu, dopunu ili ispravku Jedinstvenog biračkog spiska uz prikaz važeće lične karte u zgradi Opštine Inđija, u šalter sali (šalter broj 3), svakim radnim danom od […]
Građanima Inđije biće dostupan uvid u deo Jedinstvenog biračkog spiska za opštinu Inđija. Inđinčani mogu izvršiti uvid u deo Jedinstvenog biračkog spiska za Opštinu Inđija i tražiti upis, brisanje, izmenu, dopunu ili ispravku Jedinstvenog biračkog spiska uz prikaz važeće lične karte u zgradi Opštine Inđija, u šalter sali (šalter broj 3), svakim radnim danom od 07 do 15 sati.
Kako navodi opštinska uprava, uvid u birački spisak uređen je u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka, može se izvršiti i elektronskim putem na internet stranici Ministarstva za državnu upravu i lokalnu samouprvu unošenjem podataka JMBG, kao i slanjem SMS poruke sa ovim podatkom.
Najkasnije pet dana pred zaključenje Jedinstvenog biračkog spiska, odnosno do 13. marta, građani mogu podneti zahtev Opštinskoj upravi da se u JedinstvenI biračkI spisak upiše podatak da će birač glasati na predstojećim izborima prema mestu boravišta.
Birači koji žive u inostranstvu, takođe, najkasnije do 13. marta mogu preko diplomatsko-konzularnog predstavništva Republike Srbije podneti zahtev Opštinskoj upravi da se u birački spisak upiše podatak da će na narednim izborima svoje glasačo pravo iskoristiti u inostranstvu.
Birački spisak sa pomenutim izmenama zaključije se 15 dana od dana izbora, odnosno 19. marta, i nakon tog izmene je moguće uraditi preko Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave Republike Srbije sve do 72 sata pre izbora.
Zahtev za izmenu u biračkom spisku podnosi se nadležnom Ministarstvu odnosno Opštinskoj upravi Inđija, Rešenje o izmeni podataka donosi se najkasnije u roku od 24 sata od prijema zahteva.
IN Medija