• VOICE: Vojvođanska železnička mreža devastirana, uništavanje učinilo svoje

    Neredovni polasci vozova, nekvalitetni redovi vožnje, ukidanje različitih relacija koje su nekada saobraćale i višedecenijsko uništavanje železničkog saobraćaja, to je slika železnica u Vojvodini, koja je nekada imala jednu od najgušćih železničkih mreža u Evropi, piše VOICE. Početkom 2022. godine, preduzeće Infrastruktura železnice Srbije objavilo je javni poziv za prodaju starih šina, starog kolosečnog pribora […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
    VOICE: Vojvođanska železnička mreža devastirana, uništavanje učinilo svoje
    Foto: Pixabay

    Neredovni polasci vozova, nekvalitetni redovi vožnje, ukidanje različitih relacija koje su nekada saobraćale i višedecenijsko uništavanje železničkog saobraćaja, to je slika železnica u Vojvodini, koja je nekada imala jednu od najgušćih železničkih mreža u Evropi, piše VOICE.

    Početkom 2022. godine, preduzeće Infrastruktura železnice Srbije objavilo je javni poziv za prodaju starih šina, starog kolosečnog pribora i starih skretnica, dobijenih tokom demontaže pruga.

    Veliki deo šina i ostalog materijala demontiran je sa brojnih voznih pravaca u Vojvodini, koji su odlukom Skupštine Srbije ukinuti, piše VOICE.

    Sav materijal prodat je za 1,83 milijarde dinara firmama ‘Metalfer’ iz Sremske Mitrovice, ‘Eko unija Sn’ iz Stare Pazove, koje su nastupile u zajedničkoj ponudi, jedinoj koja je pristigla na poziv. –  navodi VOICE.

    O fabrici „Metalfer“ iz Sremske Mitrovice VOICE je ranije pisao, kao o aktivnom zagadjivaču vazduha u Sremskoj Mitrovici koji nema adekvatne filtere za prečišćavanje različitih opasnih hemijskih supstanci, medju kojima su i PM10 čestice, sitne čestice teških metala kao što su nikl i olovo, koje su prokancerogene.

    Slične vesti:

    Do Čortanovačke šume vozom, magija koja je prestala

    Predstavnik Vojvodjanskog društva za železnicu Dragomir Jankov ocenio je da je železnička mreža Vojvodine „skoro u potpunom kolapsu“.

    Veliki broj pruga u Vojvodini je uništen, a one koje su ostale, nisu rekonstruisane na pravi način. Skoro 25 godina se pruge nisu redovno održavale i onda odradite popravku privremeno i onda opet nećete ništa raditi. To je kao da popravite rupu na asfaltu i mislite da ste sredili ceo put. – kazao je Jankov.

    Izrazio je nadu da će prema novom Prostornom planu Vojvodine biti sačuvani železnički koridori, jer bi to bio nepovratan gubitak za železnički saobraćaj.

    POGLEDAJ JOŠ:

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/posle-139-godina-cortanovci-bez-zeleznicke-stanice/

    IN Medija

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
  • Komentari 0

    Napiši komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


    NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Vojvodina

    Progon vojvođanskih novinara i medija

    Čitavo stanje u lokalnim medijima podseća na sistem „punog stola“, što je karakteristično za mobing. Dakle, nakon napada, novinar se obraća advokatima, pa policiji, tužilaštvu i na kraju […]