• Zbog rata u Ukrajini Tviter želi da spreče širenje lažnih vesti

    Tviter je uveo novu politiku za borbu protiv dezinformacija o ratu u Ukrajini i drugim krizama na svojoj mreži. Oni će se boriti protiv dezinformacija tako što više neće preporučiti tvitove koji su označeni kao lažni. Takođe, korisnici neće moći da lajkuju i dele takav sadržaj, pišu agencije, prenosi nova.rs. Ova promena je deo nastojanja […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
    Zbog rata u Ukrajini Tviter želi da spreče širenje lažnih vesti

    Tviter je uveo novu politiku za borbu protiv dezinformacija o ratu u Ukrajini i drugim krizama na svojoj mreži. Oni će se boriti protiv dezinformacija tako što više neće preporučiti tvitove koji su označeni kao lažni. Takođe, korisnici neće moći da lajkuju i dele takav sadržaj, pišu agencije, prenosi nova.rs.

    Ova promena je deo nastojanja da se promovišu tačne informacije tokom sukoba i krize. Nova politika Tvitera fokusira se na potencijalno opasne dezinformacije o navodnim ratnim zločinima, narativu o sukobu, upotrebi oružja i humanitarnim aktivnostima. Tviter nalozi koji imaju mnogo pratilaca i dele dezinformacije o ratu dobiće oznaku.

    – U vremenima krize kao što su oružani sukobi, vanredne situacije u javnom zdravstvu i prirodne katastrofe velikih razmera – pristup verodostojnim informacijama i resursima postaje sve važniji. Obmanjujuće informacije mogu da potkopaju poverenje javnosti i nanesu dodatnu štetu zajednici – rekao je Joel Rot, direktor za bezbednost i integritet na Tviteru.

    https://twitter.com/yoyoel/status/1527320114072195072

    Fokus je na opasnim dezinformacijama

    U označavanju dezinformacija o ukrajinskom ratu, kompanija će koristiti razne kredibilne izvore, uključujući humanitarne organizacije i novinare koji proveravaju činjenice.

    – Videli smo da obe strane dele informacije koje mogu da dovedu u zabludu ili obmanjuju. Fokusiramo se na dezinformacije koje mogu biti opasne bez obzira odakle dolaze – dodao je Rot.

    Meta, u čijem su vlasništvu Fejsbuk i Instagram, već označava objave koje dele mediji i diplomate pod kontrolom ruske države i smanjuje njihov domet.

    Radovan Nikolić (IN Medija)

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
  • Komentari 0

    Napiši komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


    NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije VESTI

    Dodik platio 36.500 KM za otkup zatvorske kazne

    Predsednik Republike Srpske Milorad Dodik je uplatio novac kojim je zamenio jednogodišnju kaznu zatvora, koju je dobio nakon pravosnažne presude zbog nepoštovanja odluka visokog […]