• Zbog rata u Ukrajini Tviter želi da spreče širenje lažnih vesti

    Tviter je uveo novu politiku za borbu protiv dezinformacija o ratu u Ukrajini i drugim krizama na svojoj mreži. Oni će se boriti protiv dezinformacija tako što više neće preporučiti tvitove koji su označeni kao lažni. Takođe, korisnici neće moći da lajkuju i dele takav sadržaj, pišu agencije, prenosi nova.rs. Ova promena je deo nastojanja […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
    Zbog rata u Ukrajini Tviter želi da spreče širenje lažnih vesti

    Tviter je uveo novu politiku za borbu protiv dezinformacija o ratu u Ukrajini i drugim krizama na svojoj mreži. Oni će se boriti protiv dezinformacija tako što više neće preporučiti tvitove koji su označeni kao lažni. Takođe, korisnici neće moći da lajkuju i dele takav sadržaj, pišu agencije, prenosi nova.rs.

    Ova promena je deo nastojanja da se promovišu tačne informacije tokom sukoba i krize. Nova politika Tvitera fokusira se na potencijalno opasne dezinformacije o navodnim ratnim zločinima, narativu o sukobu, upotrebi oružja i humanitarnim aktivnostima. Tviter nalozi koji imaju mnogo pratilaca i dele dezinformacije o ratu dobiće oznaku.

    – U vremenima krize kao što su oružani sukobi, vanredne situacije u javnom zdravstvu i prirodne katastrofe velikih razmera – pristup verodostojnim informacijama i resursima postaje sve važniji. Obmanjujuće informacije mogu da potkopaju poverenje javnosti i nanesu dodatnu štetu zajednici – rekao je Joel Rot, direktor za bezbednost i integritet na Tviteru.

    https://twitter.com/yoyoel/status/1527320114072195072

    Fokus je na opasnim dezinformacijama

    U označavanju dezinformacija o ukrajinskom ratu, kompanija će koristiti razne kredibilne izvore, uključujući humanitarne organizacije i novinare koji proveravaju činjenice.

    – Videli smo da obe strane dele informacije koje mogu da dovedu u zabludu ili obmanjuju. Fokusiramo se na dezinformacije koje mogu biti opasne bez obzira odakle dolaze – dodao je Rot.

    Meta, u čijem su vlasništvu Fejsbuk i Instagram, već označava objave koje dele mediji i diplomate pod kontrolom ruske države i smanjuje njihov domet.

    Radovan Nikolić (IN Medija)

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
  • Komentari 0

    Napiši komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


    NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije VESTI