• 70 godina Cockte: Pre 13 godina prvi put se piće “naše mladosti“ našlo u limenci iz Inđije

    Nakon više od pola veka koliko je provela u flaši, Cockti je inđijska punionica Terra Production na današnji dan pre 13 godina, dala najnoviji dizajn kada se “piće vaše i naše mladosti“ po prvi put našlo i u limenci. Cockta je na tržištu tačno 70 godina, kada je Emerik Zelinka, otac Cockte, početkom 50-ih godina […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    70 godina Cockte: Pre 13 godina prvi put se piće “naše mladosti“ našlo u limenci iz Inđije

    Nakon više od pola veka koliko je provela u flaši, Cockti je inđijska punionica Terra Production na današnji dan pre 13 godina, dala najnoviji dizajn kada se “piće vaše i naše mladosti“ po prvi put našlo i u limenci.

    Cockta je na tržištu tačno 70 godina, kada je Emerik Zelinka, otac Cockte, početkom 50-ih godina prošlog veka otkrio osvežavajuće piće napravljeno od prirodnih sastojaka, tako što je pomešao plodove šipka, prirodno kiselkasti vitamn C, različito lekovito bilje, čistu vodu i karamelizovan šećer. Cocktino ime je izveo iz reči „koktel“ što znači mešavina sastojaka.

    Cockta je po prvi put predstavljena 8. marta 1953. godine u Planici gde su posetioci na svakom koraku mogli da vide plakat simpatične devojčice koja pije Cocktu. Iste godine proizveden je prvi milion litara Cockte što je napunilo 4,5 miliona flaša.

    Prvih 14 godina svog postojanja Cockta je imala 25% godišnjeg rasta prodaje, a 1967. prodato je čak 80 miliona flaša i Cockta je postala jedan od najboljih izvoznih proizvoda. 60-ih godina pojavila se strana konkurencija, tako da je potražnja za Cocktom opala.

    Već 1975. godine Cocktu počinju da pune i u litarske flaše, da bi krajem 70-ih postala piće cele porodice, povećavši prodaju na čak 37 miliona litara. Sredinom 80-ih Cockta opet doživljava pad u prodaji, ovoga puta zbog pojave različitih plagijata na tržištu.

    Sredinom 70-ih Cocktu je uspela iz trenda opadanja da izvuče firma Slovenijavino, a 2000. godine Cockta prelazi u vlasništvo Droge Kolinske, koja je donela promenu korporativnog identiteta, ambalaže, etikete, ali ipak zadržala originalni imidž. Od tada, pa do 2004. godine, Cockta se svojim dopadljivim kampanjama vraća na puteve stare slave i postaje jedan od dominantnijih brendova.

    2004. godine počinje da se puni i u flaše od 0,33l, a 2006. stupaju na scenu sada već prepoznatljivi crtani likovi – promoteri Cockte postaju patkica, otvarač, žirafa, krava…

    4. marta 2010. godine, iz punionice Terra Production iz Inđije, izlazi prva limenka ovog popularnog pića.

    IN Medija

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije ZABAVA

    Humanitarni dečiji matine u subotu 28. oktobra

    Tinkerlab i Brainobrain Inđija u subotu 28.oktobra od 11 sati organizuje dečiji matine Diznijevih klasika a sav prikupljen novac od ulaznica biće uplaćen za lečenje mlade rumljanke Teodore. Cena […]