• Gak: U poslednjih sedam dana sam 160 puta zvao direktora „Laste“

    Pokret Građanin se obratio predsedniku opštine Inđija Vladimiru Gaku sa pitanjem da li zna da javni prevoz nefunkcioniše. S druge strane, Vladimir Gak je na konferenciji za novinare izjavio da je upoznat sa situacijom i naveo da je u poslednjih nedelju dana 160 puta zvao direktora „Laste“.. Prvi čovek Opštine je još jednom ponovio da […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Gak: U poslednjih sedam dana sam 160 puta zvao direktora „Laste“

    Pokret Građanin se obratio predsedniku opštine Inđija Vladimiru Gaku sa pitanjem da li zna da javni prevoz nefunkcioniše. S druge strane, Vladimir Gak je na konferenciji za novinare izjavio da je upoznat sa situacijom i naveo da je u poslednjih nedelju dana 160 puta zvao direktora „Laste“..

    Prvi čovek Opštine je još jednom ponovio da je jedini izlaz iz situacije ulazak u javno – privatno partnerstvo mada, kako je rekao, ništa ne vredi ukoliko bi se kao jedini ponuđač pojavila još jednom „Lasta“ AD..

    GrađanIN: Prevoz ne funkcioniše, Gak se ne oglašava

    Kako se navodi u saopštenju pokreta Građanin, počela je nova školska godina a javni prevoz ne funkcioniše.

    Ne oglašavate se uopšte, a građani vas traže. Znate li, gospodine Gak, da su roditelji teškom mukom svoju decu spremili za početak, trebalo je kupiti sav pribor, patike, garderobu, dati im džeparac, sve to papreno košta, znate li? – pitaju u pomenutom pokretu i dodaju da „svi roditelji čija deca ne pohađaju nastavu od prvog do četvrtog razreda, nego su starija, su platili više desetina hiljada dinara za komplet novih udžbenika, porodični budžet je skoro pa potrošen, a tek je počeo septembar.“

    Ako prećutite, a verovatno hoćete, najbolje je da vas ništa i ne pitamo više, jer vas, u tom slučaju, nije ni briga. E, ako je tako, onda se sasvim sigurno razilazimo na proleće, jer podršku građana za ovo maltretiranje sa prevozom (da ne spominjemo Dom zdravlja, vrtić i ostale ogromne probleme) sigurno nećete dobiti. – zaključuju u svom saopštenju članovi pokreta Građanin.

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/indija-pre-12-godina-uveden-javni-prevoz/

    S druge strane, prvi čovek Opštine Inđija, Vladimir Gak je na konferenciji za novinare rekao da je upoznat sa situacijom.

    Znamo sve, neka se pojavi neki stručnjak koji može da kaže šta mi sada možemo da uradimo sa Lastom dok traje ugovor ovakav kakav jeste da to promenimo. Dakle, radimo na izradi dokumentacije i pripremi za javno – pravitno partnerstvo gde ćemno definisati mnogo detaljnije uslove ugovora i sve ostalo gde bi mogli da povlačimo neka ozbiljnija sredstva u slučaju kašnjenja. .- kazao je Gak i dodao da je njemu potpuno nebitno ko je prevoznik ali da želi da on funkcioniše.

    I možemo da pričamo na temu „Laste“ koliko god, ja sigurno mnogo više pričam na tu temu nego bilo ko drugi. I da, loše je. I da, zvao sam direktora 160 puta u zadnjih sedam dana i odgovor je – nemaa utobusa.,pokvareni su. Imamo opciju da uopšte nemamo javni prevoz onda neće ni kasniti, onda se neće autobusi ni kvariti. Ako je to rešenje, ja mislim da nije. Treba da se strpimo, izrada ovog dokumenta vezano za JPP je pri kraju i ja očekujemo početkom sledeće godine da ćemo imati daleko, daleko bolji nivo javnog prevoza ali šta ćemo ako se ponovo javni „Lasta“? Možemo mi da preciziramo tu onda trista stvari, opet ih možemo pritiskati. Ali vi ako nekog privatnog parnera pritisnete onda je njemu mnogo kada nappišete neki penal ili kaznu. Njega to, uslovno rečeno boli. Malo manje to boli „Lastu“ koja je državna firma. – naveo je Vladimir Gak.

    Podsetrimo da je 1. jula 2011. godine Inđija dobila javni prevoz. Do tada, stanovnici okolnih sela su putovali tako što su presedali u druge autobuse na glavnoj inđijskoj stanici. Javni prevoz je osmišljen tako da dve kružne linije iz različitih pravaca saobraćaju na svakih pola sata.Teritorija Opštine jepodeljena u tri zone. Prva zona do industrijske zone. Drugu zonu čini kružna linija koja prolazi kroz sva naseljena mesta osim Starog Slankamena, Slankamenačkih Vinograda i Čortanovaca koji su u trećoj zoni.

    12 godina nakon toga, javni prevoz ne funkcioniše. Kašnjenje i izostanak prevoza do naseljenih mesta inđijske opštine je problem za koji, po svemu sudeći, još uvek nema rešenja.

    M.B. (IN Medija)

    PROČITAJTE JOŠ:

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/nisu-vozili-na-miting-u-mitrovicu-autobusi-jpi-su-bili-u-kvaru-17-marta-tvrdi-vlast/

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Politika

    Prepoznajte funkcionersku kampanju

    Približavanjem lokalnih izbora u Inđiji inteziviraju se radovi, rekonstrukcije, adaptacije, davanja, izgradnje, prijemi i obilasci jednostavno u pitanju je funkcionerska […]

    Inđija: Zavetnici sa SNS, SRS i SPS

    Srpska stranka Zavetnici na lokalne izbore u Inđiji ide sa Srpskom naprednom strankom, Srpskom radikalnom strankom i Socijalističkom partijom Srbije, nezvanično saznaje IN […]