• JP Ingas: Ako ne platite angažovaćemo izvršitelja, to su za vas dodatni troškovi

    Na adrese potrošača prirodnog gasa u Inđiji, stigla su gotovo preteća pisma iz JP Ingas. Potrošačima je stiglo obaveštenje ispisano velikim slovima da ukoliko ne uplate dug u roku od deset dana od dana pisanja obaveštenja biće obustavljena isporuka gasa te da će predmet biti predat izvršitelju „što će vam prouzrokovati dodatne troškove“. Obaveštenje koje […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
    JP Ingas: Ako ne platite angažovaćemo izvršitelja, to su za vas dodatni troškovi

    Na adrese potrošača prirodnog gasa u Inđiji, stigla su gotovo preteća pisma iz JP Ingas. Potrošačima je stiglo obaveštenje ispisano velikim slovima da ukoliko ne uplate dug u roku od deset dana od dana pisanja obaveštenja biće obustavljena isporuka gasa te da će predmet biti predat izvršitelju „što će vam prouzrokovati dodatne troškove“.

    Foto: obaveštenje Ingas Inđija

    Obaveštenje koje je upućeno potrošačima pisano je velikim slovima, što se smatra vikanjem odnosno podizanjem tona prema onome kome se obraćaju, nije pečatirano ni potpisano, otkucano je na „memorandumu“ i ubačeno u poštanske sandučiće potrošača – dužnika.

    Pozlilo mi je kada sam video pretnje da će da mi pošalju izvršitelja ako im ne uplatim ceo dug za plin koji je 30 hiljada dinara, u roku od 3 dana. Nemam te pare, i jako sam uzrujan pretnjama kako će me sve to još više koštati kada izvršitelj dođe po svoj deo. Ja trideset godina koristim plin, među prvima sam u inđiji uveo mrežu koju su građani finansirali i sad mi neko preti, za tih 30 godina nikada nisam ostao dužan ali sam dugovao. Nekad je postojao reprogram pa ko ne može da plati plaća na rate, a sad sve izvršitelju odmah. Sramota. – kaže za IN Medija (77) inđinčan kome je poslata opomena.

    On objašnjava da je obaveštenje stiglo 30. maja i da je rok koji mu je dat 2. jun a da je opomena navodno otkucana 24. maja i do njega je „putovala“ 6 dana,

    Direktor JP Ingas za IN Medija kaže da to nije pretnja nego obaveštenje i da nema nikakve veze kako je napisano, važno je da potrošači plate kako bi Ingas izmirio dugovanja Srbija gasu.

    Postoji reprogram samo što ti kojima su  poslata obaveštenja neće da koriste reprogram.Trideset godina šaljemo takvu formu obaveštenja i što je važno kakvim je slovima napisano? Ne mogu više da pričam zovite sutra za više detalja. – kazao je direktor JP Ingas Zoran Milićević.

    Potrošači koji su dobili opomene kažu da tvrdnje „neće da plate i neće da koriste reprogram“ nisu tačne, te da su nekoliko desetina puta zvali na telefone JP Ingas da se raspitaju na koji način mogu da reše dug i koji su uslovi, ali na telefone ovog preduzeća se niko nije javljao. Potrošači negiraju da je ovakvo obaveštenje stalna praksa 30 godina, iz razloga što izvršitelji nisu postojali pre trideset godina a i korespodencija je bila kulturnija prema potrošačima koji duguju.

    – Nije meni prvi put da dugujem, ali je prvi put da mi prete otvoreno i još „viču“, za reprogram me niko nije pitao niti ga je ponudio. Lično sam, kao i ostali potrošači, uvođenjem mreže platio infrastrukturu Ingasu da bi distribuirao energent. A sad dolazimo do toga da mi prete ali ne obaveštavaju da li će gasa biti na zimu platio ja ili ne. – kaže naš sagovornik.

    Na sajtu JP Ingas nema istaknuta vest ili nformacija o mogućnosti reprograma duga, na telefone ovog preduzeća se niko ne javlja te su potrošači kojima je poslato obaveštenje uzrujani pretnjama distributera kao i činjenicom da ne mogu doći do informacije na koji način dug može da se otplati na rate.

    Verica Marinčić (IN Medija)

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
  • Komentari 0

    Napiši komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


    NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Inđija