Kroz Trbin objektiv: Dino Dvornik
Dina Dvornika imao sam priliku da sretnem 1989. godine na dodeli godišnjih nagrada časopisa „Pop Rock“ u kome sam tada radio kao foto-reporter. Nagrade, te 1989. godine dodeljivane su u u Domu Sindikata, grupi EKV i Dinu Dvorniku. Dvornik je te godine i izbacio svoj prvi album „Dino Dvornik“, pesme „Ti si mi u mislima“, […]
Dina Dvornika imao sam priliku da sretnem 1989. godine na dodeli godišnjih nagrada časopisa „Pop Rock“ u kome sam tada radio kao foto-reporter. Nagrade, te 1989. godine dodeljivane su u u Domu Sindikata, grupi EKV i Dinu Dvorniku.
Dvornik je te godine i izbacio svoj prvi album „Dino Dvornik“, pesme „Ti si mi u mislima“, „Tebi pripadam“, „Zašto praviš slona od mene“, „Baš sam ljut“, „Lejdi“, „Ljubav se zove imenom tvojim“ i „Ja nisam tvoj“. Pesme postaju hitovi, vrlo brzo, a Dvornik zvezda.
Te 1989. godine sam fotografisao Dvornika, i nepunu godinu kasnije ponovo se srećemo, ovaj put posredstvom moje dobre prijateljice Snežane Mišković Viktorije.
Viktorija i Dino Dvornik su 1990. godine snimili duet “Od Splita do Beograda” koji postiže velik uspeh u tim ratnim godinama.
Dogovor je bio da odradim set profesionalnih Dvornikovih fotografija, na lokaciji koju odaberem. Fotografije smo radili na Skadarliji čiji je ambijent potpuno odgovarao onome što sam u tih 20 fotografija želeo da pokažem.
Mlad, buntovan, energičan a sa druge strane gospodin sa manirima. Nije trebalo puno detalja da se dočara njegova ličnost, rekviziti su bili cilindar šešir i moj foto-aparat „Nikon“.
Šešir mu je prosto pristajao, kao da je deo njega. I što je zanimljivo cilindar je korišćen na samim počecima njegove karijere, u tim fotografijama koje smo napravili na Skadarliji i na samom kraju u spotu “Hipnotiziran”. Kažem, kao da je deo njega. I to mi je najdraža fotografija Dina Dvornika, sa tim šeširom. Najdraža i najkorišćenija u medijima.
Iako je tad već bio zvezda na prostoru stare Jugoslavije, bio je odličan za saradnju i jednostavan. Voleo sam njegov splitski đir i naglasak, njegovu neposrednost.
Fotografije smo radili u crno beloj tehnici, jer je to bio moj manir a njemu je tako dobro pristajalo.
Zoran Trbović Trba