• Kroz Trbin objektiv: Dino Dvornik

    Dina Dvornika imao sam priliku da sretnem 1989. godine na dodeli godišnjih nagrada časopisa „Pop Rock“ u kome sam tada radio kao foto-reporter. Nagrade, te 1989. godine dodeljivane su u  u Domu Sindikata, grupi EKV i Dinu Dvorniku. Dvornik je te godine i izbacio svoj prvi album „Dino Dvornik“,  pesme „Ti si mi u mislima“, […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Kroz Trbin objektiv: Dino Dvornik

    Dina Dvornika imao sam priliku da sretnem 1989. godine na dodeli godišnjih nagrada časopisa „Pop Rock“ u kome sam tada radio kao foto-reporter. Nagrade, te 1989. godine dodeljivane su u  u Domu Sindikata, grupi EKV i Dinu Dvorniku.

    Dvornik je te godine i izbacio svoj prvi album „Dino Dvornik“,  pesme „Ti si mi u mislima“, „Tebi pripadam“, „Zašto praviš slona od mene“, „Baš sam ljut“, „Lejdi“, „Ljubav se zove imenom tvojim“ i „Ja nisam tvoj“. Pesme postaju hitovi, vrlo brzo, a Dvornik zvezda.

    Te 1989. godine  sam fotografisao Dvornika, i nepunu godinu kasnije ponovo se srećemo, ovaj put posredstvom moje dobre prijateljice Snežane Mišković Viktorije.

    Viktorija i Dino Dvornik su 1990. godine snimili duet “Od Splita do Beograda” koji postiže velik uspeh u tim ratnim godinama.

    Dino Dvornik - foto Zoran Trbović
    Foto: Dino Dvornik 1990. godina

    Dogovor je bio da odradim set profesionalnih Dvornikovih fotografija, na lokaciji koju odaberem. Fotografije smo radili na Skadarliji čiji je ambijent potpuno odgovarao onome što sam u tih 20 fotografija želeo da pokažem.

    Mlad, buntovan, energičan a sa druge strane gospodin sa manirima. Nije trebalo puno detalja da se dočara njegova ličnost, rekviziti su bili cilindar šešir i moj foto-aparat „Nikon“.

    Foto: Dino Dvornik

    Šešir mu je prosto pristajao, kao da je deo njega. I što je zanimljivo cilindar je korišćen na samim počecima njegove karijere, u tim fotografijama koje smo napravili na Skadarliji i na samom kraju u spotu “Hipnotiziran”. Kažem, kao da je deo njega. I to mi je najdraža fotografija Dina Dvornika, sa tim šeširom. Najdraža i najkorišćenija u medijima.

    Foto: Dino Dvornik

    Iako je tad već bio zvezda na prostoru stare Jugoslavije, bio je odličan za saradnju i jednostavan. Voleo sam njegov splitski đir i naglasak, njegovu neposrednost.

    Fotografije smo radili u crno beloj tehnici, jer je to bio moj manir a njemu je tako dobro pristajalo.

    Zoran Trbović Trba

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije KOLUMNA

    Putovanje kroz očaj sa Vanjom Đurić

    Znate li kako jedan nežan, tanan glasić, molećivo „nemojte molim vas“ može da zagrmi? Da li znate koliko znači, kad vas neko tlači, uperen pogled žene koja odašilje svu svoju snagu i […]