Netflix uvodi reklame već krajem godine i to nije jedina loša vest
Netflix uvodi paket podržan reklamama mnogo pre nego što se očekivalo, a to nije jedina novina. Kako saznaje Njujork Tajms iz beleške koju je kompanija poslala zaposlenima, Netflix će već krajem godine uvesti jeftiniju pretplatu sa reklamama. U belešci se navodi da kompanija imaju cilj da uvede oglase između oktobra i decembra ove godine, što […]
Netflix uvodi paket podržan reklamama mnogo pre nego što se očekivalo, a to nije jedina novina.
Kako saznaje Njujork Tajms iz beleške koju je kompanija poslala zaposlenima, Netflix će već krajem godine uvesti jeftiniju pretplatu sa reklamama. U belešci se navodi da kompanija imaju cilj da uvede oglase između oktobra i decembra ove godine, što je znatno pre nego što se očekivalo.
Rid Hejsting, izvršni direktor Netflixa, je prošlog meseca najavio investitorima da će kompanija ispitati mogućnost uvođenja reklama u narednih godinu ili dve. Nedavna poruka zaposlenima ukazuje da je taj rok znatno kraći.
– Plan je brz, ambiciozan i zahtevaće neke kompromis – navodi se u belešci.
Nema više ni deljenja lozinki i naloga
U belešci takođe piše da Netflix u isto vreme otpočinje suzbijanje deljenje lozinki i naloga među svojom bazom korisnika.
Iz kompanije tvrde da ideja nije da se u potpunosti eliminiše deljenje naloga, već da se to čini uz određenu doplatu svakog meseca.
– Mi ne pokušavamo da isključimo mogućnost deljenja naloga, ali ćemo vas zamoliti da platite malo više kako biste delili nalog sa drugima – ističe Greg Piters, glavni operativni direktor Netflixa.
Netflix se suočava sa značajnim poslovnim izazovima u poslednje vreme.
Prema izveštaju o zaradi u prvom kvartalu ove godine, popularni striming servis je izgubio 200.000 pretplatnika – što je prvi pad korisnika u poslednjoj deceniji.
I to nije sve. Prema najnovijim projekcijama, očekuje se dalji pad od dva milina u narednim mesecima.
Nakon vesti o padu broja korisnika, cene akcija Netflixa su naglo pale, izbrisavši otprilike 70 milijardi dolara tržišne kapitalizacije kompanije.
PROČITAJTE JOŠ:
Stefan Simonović/ nova.rs