• Netflix uvodi reklame već krajem godine i to nije jedina loša vest

    Netflix uvodi paket podržan reklamama mnogo pre nego što se očekivalo, a to nije jedina novina. Kako saznaje Njujork Tajms iz beleške koju je kompanija poslala zaposlenima, Netflix će već krajem godine uvesti jeftiniju pretplatu sa reklamama. U belešci se navodi da kompanija imaju cilj da uvede oglase između oktobra i decembra ove godine, što […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
    Netflix uvodi reklame već krajem godine i to nije jedina loša vest

    Netflix uvodi paket podržan reklamama mnogo pre nego što se očekivalo, a to nije jedina novina.

    Kako saznaje Njujork Tajms iz beleške koju je kompanija poslala zaposlenima, Netflix će već krajem godine uvesti jeftiniju pretplatu sa reklamama. U belešci se navodi da kompanija imaju cilj da uvede oglase između oktobra i decembra ove godine, što je znatno pre nego što se očekivalo.

    Rid Hejsting, izvršni direktor Netflixa, je prošlog meseca najavio investitorima da će kompanija ispitati mogućnost uvođenja reklama u narednih godinu ili dve. Nedavna poruka zaposlenima ukazuje da je taj rok znatno kraći.

    – Plan je brz, ambiciozan i zahtevaće neke kompromis – navodi se u belešci.

    Nema više ni deljenja lozinki i naloga

    U belešci takođe piše da Netflix u isto vreme otpočinje suzbijanje deljenje lozinki i naloga među svojom bazom korisnika.

    Iz kompanije tvrde da ideja nije da se u potpunosti eliminiše deljenje naloga, već da se to čini uz određenu doplatu svakog meseca.

    – Mi ne pokušavamo da isključimo mogućnost deljenja naloga, ali ćemo vas zamoliti da platite malo više kako biste delili nalog sa drugima – ističe Greg Piters, glavni operativni direktor Netflixa.

    Netflix se suočava sa značajnim poslovnim izazovima u poslednje vreme.

    Prema izveštaju o zaradi u prvom kvartalu ove godine, popularni striming servis je izgubio 200.000 pretplatnika – što je prvi pad korisnika u poslednjoj deceniji.

    I to nije sve. Prema najnovijim projekcijama, očekuje se dalji pad od dva milina u narednim mesecima.

    Nakon vesti o padu broja korisnika, cene akcija Netflixa su naglo pale, izbrisavši otprilike 70 milijardi dolara tržišne kapitalizacije kompanije.

    PROČITAJTE JOŠ:

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/stize-jeftiniji-netflix-paket/

    Stefan Simonović/ nova.rs

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp BlueSky
  • Komentari 0

    Napiši komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


    NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije VESTI

    Na današnji dan pre 45 godina umro je Maršal Tito

    Iako je rođen 7. maja pre 130 godina, Jugosloveni su verovali da je Titov rođendan 25. maja, a do nesporazuma je došlo, kako je tada objašnjeno, jer je Broz kao mladi komunista u Drugom svetskom […]