Pet miliona dinara građana Inđije za reklamiranje lokalne samouprave u 2022. godini
Priprema budžeta opštine Inđija za narednu 2022. godinu je u toku, a građani od danas pa sve do 13. decembra mogu svoje mišljenje o Nacrtu budžeta dati u okviru javne rasprave. Građani Inđije između ostalog mogu dati svoje mišljenje vezano za deo budžetskih davanja u iznosu od 5 miliona dinara koji su namenjeni za „reklamiranje“ […]
Priprema budžeta opštine Inđija za narednu 2022. godinu je u toku, a građani od danas pa sve do 13. decembra mogu svoje mišljenje o Nacrtu budžeta dati u okviru javne rasprave.
Građani Inđije između ostalog mogu dati svoje mišljenje vezano za deo budžetskih davanja u iznosu od 5 miliona dinara koji su namenjeni za „reklamiranje“ lokalne samouprave.
Naime, u Nacrtu budžeta nalazi se stavka „izrada 3D modela reklamnih plakata za potrebe investicija predviđenih programom“ za šta je u planu da se izdvoji dva ipo miliona dinara novca građana Inđije.
Pomenuta stavka 3D modeli reklamnih plakata radi se samo za zatvorene prostore i samo za elemente koji stoje u prostoru
– To što predviđaju ne postoji i ne radi se apsolutno nikada i to niko nije radio. 3D elementi se ne rade niti za jedan štampani element, to se radi za prostor i elemente u prostoru. To ne postoji – kazao je za IN Medija Mladen Milenković vlasnik digitalne štamparije iz Beograda.
Osim toga u Nacrtu budžeta za 2022. godinu provlači se i stavka „usluge zakupa LED reklamnog panoa“ koji bi građani trebali da takođe plate 2 miliona i petsto hiljada dinara. Kada se ove dve budžetske stavke saberu, dolazi se do cifre od 5 miliona dinara za reklamiranje lokalne samouprave.
Primera radi u 2022. godini Nacrtom budžeta planirana je : sanacija podrovnog dela predškolske ustanove u Beški, izgradnja vrtića u Maradiku, izgradnja vrtića u Novim Karlovcima, kao i vrtića u Jarkovcima i rekonstrukcija ambulante u Beški, a svi ovi radovi ukupno iznose 4 miliona i sedamstotina hiljada dinara, što je za 300 hiljada dinara manje od novca koji opština Inđija planira da potroši za samopromociju.
Verica Marinčić (IN Medija)