Prevoz putnika do železničke stanice Beška-Čortanovci ostaje nerešen
Iako je obećano da postoji mogućnost da se reši problem prevoza putnika do železničke stanice Beška/Čortanovci od 1. septembra ove godine, za sada od brojnijih polazaka ka stanici nema ništa. Iz JPI za IN Medija kažu da bi ispoštovali svaki polazak i dolazak voza ka Beogradu i Novom Sadu sa stanice Beška/Čortanovci u istom trenutku […]
Iako je obećano da postoji mogućnost da se reši problem prevoza putnika do železničke stanice Beška/Čortanovci od 1. septembra ove godine, za sada od brojnijih polazaka ka stanici nema ništa. Iz JPI za IN Medija kažu da bi ispoštovali svaki polazak i dolazak voza ka Beogradu i Novom Sadu sa stanice Beška/Čortanovci u istom trenutku bi trebalo da budu angažovana minimalno 4 autobusa, koji bi dežurali na stanici. Takva organizacija nije moguća ni tehnički ni finansijski.
Problem prevoza putnika ka železničkoj stanici za beščane i čortanovčane koji rekonstrukcijom pruge Beograd – Novi Sad „dele“ stanicu za sada nije moguć. Obećanja i nastojanja Odeljenja za privredu opštine Inđija i preduzeća Javni prevoz Inđija da usklade prevoz putnika do železničke stanice u „špicu“ dana nije moguća, kažu u JPI.
Na problem otežanog prevoza putnika iz Beške i Čortanovaca do same železničke stanice ova dva mesta osim meštana pažnju lokalnoj samoupravi je skrenuo i predsednik Mesne zajednice Beška Novica Temunović. Naime, na sednici Saveta mesnih zajednica, Temunović je članovima Saveta obrazložio problem ali i predložio rešenje.
Jedini način da izađe u susret meštanima, Temunović je pronašao u tome da problem iznese na Savetu mesnih zajednica i predloži da ukoliko ne bude drugog rešenja opština Inđija kupi autobus koji bi isključiovo prevozio putnike iz Čortanovaca i Beške do stanice.
Predsednik Mesne zajednice Novica Temunović za IN Medija ovog puta, nije odgovorio dokle su stigli pregovori oko prevoza putnika iz Beške do stanice i obratno I da li je njegov predlog naišao na odobrenje i realizaciju.
Odgovor je dalo preduzeće JPI da rešenje kupovine jednog autobusa koji bi cirkulisao, nije moguće jer nije u pitanju nabavka jednog nego minimalno četiri autobusa koji bi kružili po selima dovozili i sačekivali putnike. Taj poduhvat nije moguć iz finansijskih razloga, objašnjavaju nadležni.
-To je nemoguće, prvo opština nema toliko novca da kupi autobuse koji bi bili namenjeni isključivo za prevoz putnika do i od železničke stanice .Većinom bi saobraćali polu prazni u određenim delovima dana ili bi stajali na stanici i čekali vozove koji treba da stignu. – kažu za IN Medija u JPI.
Nabavka autobusa je dugotrajna proceduara ali ako bude neophodno u planu je i takvo rešenje, rekao jeu maju za IN Medija Načelnik Odeljenja za privredu i investicije opštine Inđija Dragan Inbročić.
–JPI ima svoje polaske iz svih mesta opštine, ali ako bi se ti polasci preusmerili na prevoz putnika do železničke stanice onda i to bilo na „štetu“ prevoza učenika i radnika iz sela ka Inđiji. Za sada ne nemoguće prilagoditi se potrebama svih. Meštani Čortanovaca i Beške su se žalili i nama za pomenuti problem, ali u ovom trenutku situacija je takva da se čeka konačan red vožnje Železnica Srbije, koje su od pokretanja saobraćaja od marta do sada 3 puta menjali, kako oni kažu, prilagođavali red vožnje. Nemoguće je da menjamo red vožnje JPI tako često. Potrudićemo se da rešimo problem, postoji i projekat koji se odnosi na nabavku autobusa na koji planiramo da apliciramo kao opština, ali to je sve za sada neizvesno. – objasnio je Ibročić.
Čitaj još:
Do Čortanovačke šume vozom, magija koja je prestala
Posle 139 godina Čortanovci bez železničke stanice
139 godina Inđija ima vozni saobraćaj
Za sada osim plana da se aplicira za projekte nabavke autobusa detaljnijeg datuma nema. Isto tako nema naznaka da će biti urađena infrastruktura koja vodi do železničke stanice u čortanovačkim atarima a udaljena je od oba mesta po 4 kilometra.
Verica Marinčić (IN Medija)