• REM nacionalne frekvencije dodelio Pinku, Hepiju, Prvoj i B92: Raspisan konkurs za petog emitera

    Televizije Hepi, Prva, B92 i Pink, dobile su na nacionalnu frakvenciju na upravo završenom sastanku Savetu REM-a, na kome se raspravljalo o konkursu. Ove televizije su i do sada bile sa nacionalnom pokrivenošću, a REM će uskoro raspisati konkurs i za petu, ne pokrivenu poziciju, potvrđeno je Danasu u REM-u. Savet Regulatornog tela za elektronske […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    REM nacionalne frekvencije dodelio Pinku, Hepiju, Prvoj i B92: Raspisan konkurs za petog emitera

    Televizije Hepi, Prva, B92 i Pink, dobile su na nacionalnu frakvenciju na upravo završenom sastanku Savetu REM-a, na kome se raspravljalo o konkursu. Ove televizije su i do sada bile sa nacionalnom pokrivenošću, a REM će uskoro raspisati konkurs i za petu, ne pokrivenu poziciju, potvrđeno je Danasu u REM-u.

    Savet Regulatornog tela za elektronske medije je danas održao vanrednu sednicu na kojoj je odlučivao o tome koje četiri televizije i isto tolika radio stanica će dobiti dozvolu za nacionalno emitovanje. Takođe, kako saznajemo, zahtev vlasnika Kurira Igora Žeželja za izuzeće Judite Popović će biti odbijen.

    Za televizijsku frekvenciju konkurisalo je čak 14 emitera, čije izlaganje je izazvalo najveću pažnju javnosti. U prostorijama REM-a direktori, odnosno glavni urednici medija, imali su po 15 minuta da predstave elaborat – pisani podnesak o tome zašto ta televizija zaslužuje nacionalnu pokrivenost i na koji način planira da ispuni zakonske obaveze o kvalitetu programa. Isto toliko vremena imali su da odgovore na pitanja članova Saveta REM-a, dok su novinari bili u publici i izveštavali, bez mogućnosti da postave pitanja.

    Incident se dogodio poslednjeg dana predstavljanja elaborata, kada je Igor Žeželj, vlasnika Adrija medija grupe (izdavača Kurira i Kurir TV), opsovao članicu Saveta REM-a Juditu Popović. On je to negirao i tražio njeno izuzeće kada se bude odlučivalo o dodeli frekvencija, ali kako Danas saznaje, njegov zahtev će biti odbijen.

    Za četiri televizijske frekvencije konkurisalo je 14 televizijskih kuća: Pink, Hepi, Nova S, N1, Prva, B92, TV Tanjug, Kurir TV, Kopernikus, TV K1, TV2, Vesti, BK i Una.

    Članovi Saveta REM-a odlučivaće tajnim glasanjem, a najmanji broj glasova koji kandidat mora da dobije da bi dobio nacionalnu frekvenciju jeste šest.

    Podsetimo, REM je raspisao konkurs za četiri nacionalne TV frekvencije i isto toliko radijskih, a trenutno pravo na nacionalno pokrivanje TV signalom u Srbiji imaju četiri televizije: Pink, Hepi, Prva i B92 u vlasništvu trojice biznismena: Željka Mitrovića, Predraga Rankovića Peconija i Srđana Milovanovića.

    Konkurs za upražnjenu, petu frekveniciju na kojoj je emitovan program TV Avala još nije raspisan. Država bi od pete frekvencije mogla godišnje da zaradi million evra, a ona je već devet godina neraspoređena.

    POGLEDAJ JOŠ:

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/clanica-saveta-rem-a-pohvalila-rijaliti-program-pinka/

    Izvor: NUNS, Danas

    IN Medija

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija

    Poskupljuje pretplata za RTV i RTS

    Većinom od devet glasova danas je na sednici Odbora za kulturu i informisanje u Skupštini Srbije usvojen predlog izmene zakona o naplati takse za javni […]

    Smenjen direktor Elektrodistribucije Srbije

    Direktor Elektrodistribucije Srbije (EDS) Bojan Atlagić razrešen je, umesto njega tu funkciju obavljaće Biljana Komnenić, dosadašnja direktorka tehničkog […]