• Revizija presude za troškove obrade kredita, građani moraju da vrate pare

    Korisnicima kredita u Srbiji, koji su ranije tužili banke zbog troškova obrade kredita i dobili sporove, sada su počele da stižu revizije tih presuda. Predsednik Organizacije potrošača i Udruženja bankarskih klijenata Efektiva Dejan Gavrilović rekao je za Tanjug da prema revizijama u roku od osam dana moraju da vrate iznos koji su ranije dobili. – […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Revizija presude za troškove obrade kredita, građani moraju da vrate pare

    Korisnicima kredita u Srbiji, koji su ranije tužili banke zbog troškova obrade kredita i dobili sporove, sada su počele da stižu revizije tih presuda.

    Predsednik Organizacije potrošača i Udruženja bankarskih klijenata Efektiva Dejan Gavrilović rekao je za Tanjug da prema revizijama u roku od osam dana moraju da vrate iznos koji su ranije dobili.

    Javljali su nam se građani koji su dobili revizije, a o takvim slučajevima pišu i advokati na svojim grupama. Do ovog obrta je došlo nakon promenjenog stava Vrhovnog kasacionog suda, odnosno njegove dopune iz septembra prošle godine. –  kaže Gavrilović i dodaje da se u ovim slučajevima više ništa ne može uraditi i da prava na žalbu nema.

    Prema njegovim rečima, građani će osim vraćanja novca koji su dobili od banaka na osnovu ranijih presuda, morati da plate i troškove sudskog postupka.

    Gavrilović za Tanjug navodi da za sada stižu samo revizije presuda vezanih za troškove obrade kredita, a dodaje da je pitanje dana kada će krenuti i one vezane za plaćanje premije osiguranja kod Nacionalne korporacije za osiguranje stambenih kredita.

    Foto: Pixabay

    U Udruženju banaka Srbije (UBS) kažu da oni nemaju nikakav uticaj na odluke suda, te da osim iz medija nemaju saznanja o revizijama presuda i podsećaju na saopštenje UBS s kraja septembra 2021. izdato posle dopune stava Vrhovnog kasacionog suda (VKS).

    Generalni sekretar Udruženja banaka Vladimir Vasić za Tanjug navodi da je UBS u tom saopštenju pozvalo građane da se odreknu svojih tužbenih zahteva i da tako sa bankom sa kojom su u sporu urede odnose na obostrano zadovoljstvo.

    Podsećamo takođe da je taj poziv, nažalost, bio predmet različitih nedobronamernih sumnjičenja i osporavanja, kao i odvraćanja građana od dogovaranja sa bankom, koja i sada traju –  kaže Vasić.

    Dodaje da je moguće da će ovakve odluke suda opredeliti neke koji su tužili banku da se odreknu tužbenog zahteva i navodi da je prema procenama do sada to učinilo oko 30.000 klijenata.

    Naslovna: Pixabay

    IN Medija

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija

    Poskupljuje pretplata za RTV i RTS

    Većinom od devet glasova danas je na sednici Odbora za kulturu i informisanje u Skupštini Srbije usvojen predlog izmene zakona o naplati takse za javni […]

    Smenjen direktor Elektrodistribucije Srbije

    Direktor Elektrodistribucije Srbije (EDS) Bojan Atlagić razrešen je, umesto njega tu funkciju obavljaće Biljana Komnenić, dosadašnja direktorka tehničkog […]