• Stanovnici drugog dela ulice Kralja Petra:  Ovde ni poštari više ne dolaze

    Drugi deo ulice Kralja Petra Prvog je, prema mišljenju stanovnika tog dela Inđije, i dalje zaboravljen. I dalje nije rešen problem pružnog prelaza,  što je rezultiralo njihovim odsecanjem od ostatka grada. Pored toga, ističu sagovornici IN Medija, kasne računi za utrošenu električnu energiju jer, kako im je rečeno „Ne mogu poštari da pređu prugu“. Jedini […]

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Stanovnici drugog dela ulice Kralja Petra:  Ovde ni poštari više ne dolaze

    Drugi deo ulice Kralja Petra Prvog je, prema mišljenju stanovnika tog dela Inđije, i dalje zaboravljen. I dalje nije rešen problem pružnog prelaza,  što je rezultiralo njihovim odsecanjem od ostatka grada.

    Pored toga, ističu sagovornici IN Medija, kasne računi za utrošenu električnu energiju jer, kako im je rečeno „Ne mogu poštari da pređu prugu“.

    Jedini način da više stotina inđinčana dođe do centra, posla ili škole je prelazak preko nadvožnjaka koji je namenjen isključivo za motorna vozila čime se svakodneno izlažu riziku.

    Već četiri godine osamdeset osmogodišnji Milan Gavrilović, stanovnik drugog dela Ulice Kralja Petra Prvog, ne dobija redovno račune za utrošenu električnu energiju zbog čega je, kako kaže, izgubio popust na redovne platiše što njemu kao penzioneru mnogo znači.

    Problem je nastao, kaže Gavrilović, kada su počeli radovi na izgradnji brze pruge.

    Popust sam dobijao poslednjih 20 godina a sada račune ne dobijam redovno. –  počinje priču Milan Gavrilović. On navodi da je odlazio u poštu kako bi razgovarao sa direktoricom ali bezuspešno.

    Jedna od zaposlenih mi je dala objašnjenje da poštari ne mogu da prelaze prugu pa da je to zapravo problem. Kako je to rekla, odmah je ućutala jer sam je je onda rekao – Ne mogu poštari a mogu deca i stari. – kaže Gavrilović i dodaje:

    Milan Gavrilović

    Postoji sanduče na kapiji kuće a pre neki dan sam našao zakačenu poruku da niko nije bio kući. Moja žena i ja smo penzioneri i ceo dan smo kući. Rečeno mi je da ja upišem taj broj strujomera i donesem u Elektrodistribuciju, u centru grada. I to nije prvi put. Već četiri godine imam problem sa računima. Pretprošlog meseca sam dobio da platim tri hiljade dinara više i opet sam morao u ovim godinama da idem do zgrade Elektrodistribucije. Dokle više, ko njih plaća i ko su ti ljudi? – pita Milan Gavrilović.

    On kaže da njegovo domaćinstvo nije jedino u tom delu Inđije koje ima takav problem.

    Sad planiramo da pišemo pismo direktoru Pošta Srbije  Zoranu Đorđeviću jer do direktorice u inđijskoj Pošti ne možemo doći. Kao da su ovi u Inđiji neka druga država. Kao građani imamo pravo da tražimo njenu smenu jer ne radi svoj posao.

    Milan Gavrilović za IN Medija kaže da mu najteže pada to što je primoran da zbog nečije neodgovornosti, u poznim godinama, prelazi preko pruge jer prelaz u drugom delu ulice Kralja Petra Prvog još uvek ne postoji.

    Mi smo ovde i dalje zaboravljeni, niti nam čiste sneg niti nam čiste ulicu. Pa taj predsednik opštine ima svoje pomoćnike, zašto ne pošalje čoveka da obiđe teren da vidi gde škripi? Jel on misli i dalje predsedik biti?

    Njegov komšija, Milivoje Ćućuz da njega ne interesuje ko je predsednik Opštine jer „oni ne znaju šta rade“.

    Ja ne znam ko je predsednik opštine, ne interesuje me. Ne interesuje me čovek koji ne zna šta se dešava u Inđiji.

    saobraćaj u Ulici Kralja Petra Prvog

    Podsetimo da su stanovnici drugog dela ulice Kralja Petra Prvog su 11. jula ove godine, nakon protesta, bili na sastanku sa resornim ministrom. Na sastanku sa navedeni svi dosadašnji napori građana da ukažu na problem, kako lokalnoj tako i pokrajinskoj i republičkoj vlasti a na kraju razgovora, ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić je, poput njegovih prethodnika, obećao stanovnicima drugog dela ulice Kralja Petra Prvog da će bezbedan prelaz biti završen u roku od dve godine.

    Sagovornik našeg portala kaže da je ministar Vesić odmah taj dao poslao ekipuz na licu mesta.

    On je odmah poslao ekipu i verujem da će se pronaći rešenje kako je ministar rekao. – kaže Milan Gavrilović.

    https://multisite.radio021.rs/inmedija2/ima-li-osim-obecanja-i-resenje-za-drugi-deo-kralja-petra-ulice/

    S druge strane njegov komšija Milivoje Ćućuz koji je prisustvovao razgovoru sa resornim ministrom ima drugačije mišljenje.

    Shvatio sam da lupetaju, znači samo da te skine sa dnevnog reda. Nisu mi dozvolili kada sam počeo da pričam o toj njihovoj brzoj pruzi koja u ovom delu ne postoji. Ova pruga vodi ka Rumi, Mitrovici i tako dalje. Na istom delu pruge, sedamsto metara odavde je prelaz preko železničke pruge iz Golubinačke ulice. Nije obeleženo, nema znaka a ovde su zagradili da ne bude prelaz. Bilo mi je jasno da oni ne znaju ni o kom delu pruge je reč. Ta brza pruga je kilometar i po od nas i funkcioniše, sve u redu. A ovde, ovde ne postoji. – zaključuje Ćućuz.

    Pre puštanja brze pruge u saobraćaj iz Infrastruktura železnice Srbije a.d. je više puta navedeno da će na deonici brze pruge između Stare Pazove i Novog Sada biće izgrađeno ukupno 62 nova objekta, kao što su mostovi, galerije, vijadukti, podvožnjaci, nadvožnjaci, pothodnici ili propusti. Među tim objektima nije bilo reči o tome na koji će način prugu prelaziti stanovnici drugog dela ulice Kralja Petra Prvog i radnici zaposleni u kompanijama jugoistočne radne zone u Inđiji. Umesto prelaza, projektom je na tom delu bilo predviđeno izgradnja tzv “pružnog zida”.

    U međuvremenu, rekonstruisan je put Inđija – Stara Pazova ali nadvožnjak, kao jedno od rešenja prelaska pruge za stanovnike tog dela Inđije, nije proširen. Stanovnici drugog dela ulice Kralja Petra Prvog i dalje koriste prelaz koji su, kako sami kažu, koristili poslednjih 50 godina.

    Miodrag Blečić (IN Medija)

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Inđija