Stiže jeftiniji Netflix paket
Akcije Netflixa su u sredu pale čak 35 odsto nakon što je objavljeno da je striming servis izgubio veliki broj korisnika i da se očekuje dalji pad narednih meseci. Taj trend je nastavjen i danas, jer zabeležen novi pad od 3,5 procenta. Netflix je već najavio mesečni plan podržan reklamama, a insajderi su za britanske […]
Akcije Netflixa su u sredu pale čak 35 odsto nakon što je objavljeno da je striming servis izgubio veliki broj korisnika i da se očekuje dalji pad narednih meseci. Taj trend je nastavjen i danas, jer zabeležen novi pad od 3,5 procenta.
Netflix je već najavio mesečni plan podržan reklamama, a insajderi su za britanske medije otkrili cenu povoljnijeg paketa i kako će implementacija izgledati u praksi.
Izvršni direktor striming servisa Red Hejstings otkrio je ranije ove nedelje da je platforma zvanično otvorena za reklame koje će omogućiti jeftiniju pretplatu.
Pogledajte još:
Netflix predstavio opciju koju su korisnici dugo tražili (13.04.2022.)
Netflix ponovo podiže cene pretplate, prvo u Americi (16.02.2022.)
Najbolji sajtovi za besplatno gledanje filmova i serija – legalno (27.03.2022.)
Ovo se dogodilo nakon što je Netflix prvi put u istoriji počeo da gubi korisnike.
Kako su otkrili insajderi, novi jeftiniji plan će u Ujedinjenom Kraljevstvu koštati svega 5,49 britanskih funti mesečno, upola jeftinije od trenutnog standardnog plana koji košta 9,99 funti ili 15,49 dolara u Sjedinjenim Američkim Državama.
Cena može blago varirati od tržišta do tržišta, ali je sasvim izvesno da će svaki deo sveta dobiti jeftiniju varijantu usluge podržanu reklamama, kao i da će biti upola jeftinija od standardnog paketa. Cena novog paketa u Srbiji će najverovatnije biti 5,49 evra.
Analitičar Majkl Pačter je potvrdio ovu informaciju i otkrio kako bi implementacija ovih promena mogla da izgleda u praksi.
– Netflix će najverovatnije uvesti četiri pauze za reklame od po dva minuta. Jednu pre reprodukcije i još tri na dvanaestom, dvadeset četvrtom i trideset šestom minutu – objašnjava on.
Insajderka Tami Parker iz GlobalData misli da će Netflix slediti primer HBO Max-a.
– HBO Max nudi mesečni popust od 5 dolara za verziju sa oglasima. Sasvim je izvesno da će i Netflix slediti isti model – istakla je Parker.
U razgovoru sa investitorima prošle nedelje, Netflix je priznao da je počeo da gubi korisnike prvi put u poslednjih 10 godina.
Obraćajući se investitorima generalni direktor Netflixa je priznao da je na stolu jeftiniji plan podržan reklamama i dodao da je ovo odlična opcija za korisnike „koji žele nižu cenu i tolerantni su na oglašavanje“.
Nedavno je objavljeno i istraživanje koje pokazuje da Netflix ne beleži rast na tržištima nižih primanja, stoga je ovaj potez, prema mišljenju analitičara, potpuno očekivan.
Stefan Simonović / nova.rs