Zašto u Inđiji sve što visi mora i da otpadne?
Inđija nadaleko poznata kao „Najbolje mesto za porodicu“ u najužem gradskom jezgru deluje kao zapušteni grad.
Trg Sloboda, deo kod TC Sloboda u samom centru Inđije rekonstruisan je sredinom devedesetih godina kada je na vlasti čitavih 6 meseci bila SRS. U kratkom mandatu radikali su ostavili rekonstruisan prvi deo šetališta i gotovo 30 godina nije ulagano na tom delu centra Inđije. Načet zubom vremena, postavljanjem klizališta i letnjih bašti taj deo trga se doslovno raspao.
Putokazi za turiste koje je pre 5 godina postavila Turistička organizacija opštine Inđija u cilju unapređenja opštih uslova za prihvat i boravak turista, ruinirane su i umesto informacije nude opasnost za prolaznike. U samom centru Inđije table su iskrivljene, vise sa stubova i pitanje je vremena kada će pasti na nekog od prolaznika.
JP Inđija put je krajem prošle godine izvršio nabavku “saobraćajni znaci i obaveštenja” u vrednosti 2,2 miliona dinara odnosno 19 hiljada evra. U izveštaju o radu ovog preduzeća nije navedeno gde i kada je vršena zamena ili postavka saobraćajne signalizacije ili info table obzirom da u centru Inđije to nije slučaj.
Opštinski budžet za 2022. godinu predviđa oko 1,4 miliona dinara za projekat „nabavka tablica ulica i kućnih brojeva“ na teritoriji opštine Inđija.
U 2024. Godini predviđena je zamena ulaznih table u naseljena mesta opštine Inđija u iznosu od 660 hiljada dinara.
Bista “dr Đorđa Natoševića” na Trgu Slobode u Inđiji već 6 godina stoji nakrovljena i odaje utisak kao da se sprema da kine. Da bude očišćen, ispravljen i udostojen pažnje dr Đorđe Natošević čeka najavljene radove na rekonstrukciji parkića kod Gimnazije, gde se bista i nalazi. U svakom slučaju bista ovog inđinčana se nalazi u boljem stanju ako se uzme u obzir da se njegova spomen kuća u Starom Slankamenu potpuno urušila od nebrige.
U šetnji kroz centralne ulice Inđije osim razvaljenih info tabili, turisti mogu videti zapuštene trotoare, čitave blokove bez zelenila, brojna gradilišta, nakrivljenu uličnu rasvetu, izbledele table sa nazivima ulica i neredovan javni prevoz. Tu je I ponuda skupog I nikad regulisanog taksi prevoza kao i nebezbedna pešačka zona.