Najavljena rekonstrukcija železničkih stanica Inđija i Beška

Categories FOTO I VIDEO, InđijaPosted on

U okviru izgradnje pruge za velike brzine na deonici Beograd-Novi Sad, predviđena je rekonstrukcija postojećih i izgradnja novih železničkih stanica na toj trasi, saopštilo je Akcionarsko društvo za upravljanje javnom železničkom infrastrukturom „Infrastruktura železnice Srbije“.

Kako je saopšteno iz preduzeća Infrastruktura železnice Srbije, uređenjem stanica na brzoj pruzi Beograd-Novi Sad, osim radova na staničnim objektima, obuhvaćena je i rekonstrukcija staničnih koloseka, zatim obnova postojećih i izgradnja novih perona, ugradnja opreme za informisanje i usmeravanje kretanja putnika, kao i video nadzor.

Na deonici Beograd Centar – Stara Pazova biće rekonstruisane stanice i stajališta Novi Beograd, Tošin Bunar, Zemun, Zemunsko Polje, Altina i Kamendin, Batajnica i Nova i Stara Pazova, a na deonici Stara Pazova – Novi Sad biće rekonstruisane stanice i stajališta u Inđiji, Beški, Karlovačkim Vinogradima, Sremskim Karlovcima i Petrovaradinu.

Železnička stanica Inđija

Radovi na rekonstrukciji železničke stanice Inđija započeli su 12. januara 2021. godine i predviđeno je da traju 221 dan, što znači da će novi izgled stanični objekat dobiti u avgustu ove godine.

Stanica Inđija ima podrum, prizemlje, jedan sprat i potkorovlje. Projektom sanacije stanične zgrade predviđena je adaptacija objekta u skladu sa funkcionalnim i tehnološkim zahtevima, pre svega kada je reč o planiranoj nameni i dodatnim sadržajima.

Prizemlje je predviđeno za kompletnu sanaciju i adaptaciju. Predviđeni su radovi na zameni kompletne fasadne stolarije, izrada kontaktne termoizolujuće fasade, novo betonsko stepenište, izrada šahtova za ventilaciju podruma, izrada novih nadstrešica, izrada novih siganlno-sigurnosnih i telegrafsko-telefonskih uređaja, uređenje partera i zelenih površina, ozelenjavanje.

Trenutno se izvode radovi na obijanju fasade, skidanju stare stolarije i nadstrešice kao i demontaži postojeće signalno-sigurnosne i telegrafsko-telefonske opreme.

Inače, železnička stanica u Inđiji izgrađena je 1883. godine, a više desetina godina unazad nije bila rekonstruisana.

Radovi na železničkoj stanici Inđija

Železnička stanica Beška

Između postojećih stanica Beška i Čortanovci, u okviru projekta pruge za velike brzine biće izgrađena potpuno nova železnička stanica u Beškoj.

Pristup novoj železničkoj stanici u Beški biće omogućen preko nove saobraćajnice, koja povezuje novi stanični objekat u ovom mestu i put Beška – Čortanovci. Ovaj pristupni put ka budućoj novoj stanici Beška već je završen.

Radovi na izgradnja nove železničke stanice Beška prema planu kreću početkom februara, a predviđeno je da traju 226 dana i budu završeni u septembru ove godine.

Nova železnička stanica u Beškoj biće površine oko 236 kvadratnih metara, a projektom je predviđena, pored ostalog, izgradnja prostorija za šefa stanice i otpravnika vozova, hola, čekaonice, hodnika, blagajne, vetrobrana ka staničnom platou i peronu, toaleta za putnike i zaposlene, čajne kuhinje, tehničke i pomoćne prostorije. Pored toga, biće uređen stanični parter i ozelenjene površine.

Radovi na železničkoj stanici i prelazu, Beška

Foto: IŽS
Autor: InMedija

Podeli na društvenim mrežama:

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *